Porady
< Internet
Technika
Technologie
Usługi i promocje
Co zrobić, gdy moje urządzenie nie widzi sieci WiFi/routera?

W pierwszej kolejności należy zweryfikować, czy obsługa sieci WiFi na urządzeniu jest uruchomiona. Jeżeli tak jest, wówczas powodem może być niewłaściwa dla urządzenia konfiguracja ustawień emisji sygnału WiFi na routerze. Wymagane jest sprawdzenie w ustawieniach routera metody szyfrowania sieci WiFi oraz kanał, na jakim pracuje aktualnie sieć WiFi. Starsze systemy operacyjne nie mają problem z szyfrowaniem w standardzie AES i wymagana jest zmiana ustawień szyfrowania na TKIP+AES(TKIP/AES). Kanał połączenia musi być dostosowany do urządzeń w lokalizacji emisji sygnału sieci WiFi, co powoduje, że tryb automatyczny wybierania kanału może powodować problemy. W takiej sytuacji, zalecana jest zmiana na stałe kanału emisji na ten, który pozwoli połączyć się z siecią WiFi.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.