Publiczny adres IP - jest to usługa dostępna w 2 opcjach/wariantach cenowych:
Należy pamiętać, aby podczas konfiguracji usługi ustawić odpowiedni APN (internet.cp). Usługę można włączyć przez kontakt z infolinią lub iPolsat Box.
Publiczne IP umożliwia
Aktywacja
Jeśli aktywacja Usługi nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, opłata miesięczna za Usługę będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca Okresu rozliczeniowego.
Dezaktywacja
Polecenie dezaktywacji Usługi Abonent może złożyć poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta lub za pomocą iPolsat Box. Dezaktywacja Usługi jest wliczona w miesięczną opłatę za Usługę. Usługa zostanie wyłączona z nowym Okresem rozliczeniowym Abonenta pod warunkiem, iż zgłoszenie nastąpi nie później niż 24 godziny przed końcem okresu rozliczeniowego Abonenta.