Co zrobić z nadpłatą na koncie?

Nadpłata na koncie może być wynikiem wpłaty wyższych kwot ponad wymagane należności, przeksięgowania z innych kont, zwrotów w wyniku np. pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.

Zgodnie z Twoją dyspozycją zwrot nadpłaty możemy:

  • Przekazać na poczet przyszłych płatności na Twoim koncie z aktywną usługą.
  • Przeksięgować na inne konto abonenckie w Polsat Box.
  • Przekazać przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
  • Przekazać przekazem pocztowym na Twój adres.

Jak złożyć dyspozycję zwrotu?

Wybierz jeden z poniższych sposobów:

  • Wyślij zgłoszenie mailowe na adres kontakt@polsatbox.pl lub
  • Udaj się do Punktu Sprzedaży Polsat Box, lub
  • Prześlij na adres: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa lub
  • Skontaktuj się telefonicznie pod jednym z dostępnych numerów telefonu: 801 080 808*, 22 212 72 22*, 699 002 222 (Koszt połączenia telefonicznego zgodnie z taryfą Państwa operatora).

Powrót