Rozwiązanie umowy

W jaki sposób mogę wypowiedzieć umowę?

W Punkcie Obsługi Klienta
W Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży
Pisemnie na adres korespondencyjny Polsat Box
Poprzez e-mail - kontakt@polsatbox.pl
Poprzez iPolsat Box (dedykowane zgłoszenie w zakładce „Kontakt” > Napisz do nas)

Jaki jest okres wypowiedzenia umowy zawartej na telewizję?

Okres wypowiedzenia jest miesięczny

W jaki sposób zwrócić dekoder udostępniony po rozwiązaniu umowy?

Osobiście w Punkcie Obsługi Klienta
Osobiście w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży
Wysyłając na adres korespondencyjny Polsat Box

Jakie dane musi zawierać deklaracja wypowiedzenia umowy?

Dane personalne osoby, która podpisała umowę
Dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty)
Powód rozwiązania umowy (opcjonalnie)
Jeżeli dekoder jest udostępniany - formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze)
Czytelny i własnoręczny podpis osoby rozwiązującej umowę

Czy umowa po zakończeniu okresu podstawowego rozwiązuje się automatycznie?

Nie, umowa przechodzi na czas nieokreślony, o czym Polsat Box informuje na 30 dni przed tym faktem

Powrót