Każdy Klient posiada przydzielony indywidualny numer konta bankowego do wpłaty.
Numer ten znajdziesz:
- na pierwszej stronie swojej Umowy Abonenckiej w tabeli Szczegółowe Warunki Świadczenia Usług,
- w serwisie internetowym ipolsat box (na stronie www.polsatbox.pl w prawym górnym rogu wybierz „Zaloguj się do ipolsat box”) lub
- w aplikacji mobilnej ipolsat box zakładka „PŁATNOŚCI”
- na swoim dekoderze wybierając STREFĘ ABONENTA kanał 999 lub
- kontaktując się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta .
Kogo wpisać jako odbiorcę do przelewu:
- Cyfrowy Polsat S.A.
Ul. Łubinowa 4a
03 – 878 Warszawa
Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto?
Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty. Dyspozycja może być wykonana na podstawie:
- rozmowy telefonicznej z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 08 08 08, 699 00 2222 lub 222 127 222,
- e-maila wysłanego na kontakt@polsatbox.pl,
- zgłoszenia w iPolsatbox zakładka KONTAKT i NAPISZ DO NAS,
- pisma wysłanego na adres siedziby: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa,
- zgłoszenia złożonego w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży lub Punkcie Obsługi Klienta.