- Polsatbox.pl - Baza wiedzy - Obsługa posprzedażna
Czy mogę uzyskać duplikat faktury za urządzenie?
Dyspozycję wystawienia duplikatu faktury za zakup urządzenia możesz zgłosić w jeden z poniższych sposobów:
- Zgłoszenie pisemne:
Polkomtel Sp. z o.o.
Logistyka
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa - W Punkcie Plusa:
Możesz udać się do najbliższego punktu sprzedaży.
Sprawdź lokalizację punktów sprzedaży - Telefonicznie:
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601 102 601.
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Informacje o kosztach połączeń - E-mail (zakup przez e-sklep):
Jeśli urządzenie zostało zakupione w Sklepie Internetowym, wyślij zgłoszenie na adres:
esklep@plus.pl
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł