Strefa Abonenta
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
- Punkt Obsługi Klienta czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa - Infolinia czynna całą dobę przez 7 dni w tygodniu:
- z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08 (opłata zgodna z taryfą operatora),
- z telefonu komórkowego: 699 00 2222 lub 222 127 222 (opłata zgodna z taryfą operatora) - adres e-mail - kontakt@polsatbox.pl (jeśli jesteś Abonentem Polsat Box podaj w treści e-maila dane do identyfikacji)
- czat z konsultantem - po wejściu na iPolsatBox okno czatu załaduję się w prawym dolnym rogu strony
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Artykuły powiązane
- Sposoby dokonywania płatności za usługi Polsat Box
- Sposoby komunikowania się Cyfrowego Polsatu z Abonentem
- Zmiany umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość
- Zwrot udostępnionego sprzętu
- Co można samodzielnie załatwić przez telefon? (IVR)
- Zamów dokumenty rozliczeniowe na swoją pocztę e-mail
- Postępowanie reklamacyjne obowiązujące w Cyfrowym Polsacie S.A.
Przydatne linki