• Polsatbox.pl - Baza wiedzy - Obsługa posprzedażna

Serwis wyświetlacza

To usługa umożliwiająca skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza sprzętu zakupionego w sieci Plus. Usługa obejmuje:

  • Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego.
  • Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.

Kto może skorzystać z Usługi?

Usługa aktywowana jest automatycznie jeśli skorzystałeś z oferty Plus Abonament,Plus dla Firm, Plus Internet ze sprzętem na raty. Jeśli wyłączysz usługę nie będziesz mógł ponownie jej włączyć.

Ile kosztuje?

Pierwszy miesiąc bezpłatnie, kolejne 23 m-ce opłata za korzystanie z usługi wynosi 4,99 zł z VAT. Po tym czasie usługa automatycznie wyłączy się.

Jak wyłączyć?

  • W serwisie internetowym iPlus dostępnym na stronie www.iplus.pl
  • Bezpłatnym SMS-em o treści DEAKT SW1 wysłanym pod numer 2601.

Jak postąpić w przypadku uszkodzenia?

1. W terminie:

  • 2 dni (dla usług aktywowanych do 30.09.2017)
  • 14 dni (dla usług aktywowanych od 01.10.2017)

od dnia wystąpienia uszkodzenia należy skontaktować się z Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999* lub na stronie naprawaplus.pl i podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko;
  • adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
  • adres zwrotu Urządzenia po naprawie;
  • numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia;
  • numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia;
  • opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
  • inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.

2. Po zgłoszeniu uszkodzenia należy:

  • Udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego.
  • Zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport.
  • Dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.

3. Status zgłoszenia uszkodzenia możesz śledzić telefonicznie poprzez Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999* lub na stronie naprawaplus.pl

* (opłata zgodnie z cennikiem właściwym dla taryfy, z której korzystasz).

Opis usługi

To usługa umożliwiająca skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza sprzętu zakupionego w sieci Plus.

Usługa obejmuje

  • Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego;
  • Dokonanie naprawy lub wymiany wyświetlacza.

Kto może skorzystać z usługi?

Usługa aktywowana jest automatycznie dla klientów ofert Plus Abonament, Plus dla Firm oraz Plus Internet ze sprzętem na raty. Po wyłączeniu usługi nie ma możliwości ponownego włączenia.

Ile kosztuje?

Pierwszy miesiąc bezpłatnie, kolejne 23 miesiące kosztują 4,99 zł z VAT miesięcznie. Po tym okresie usługa zostaje automatycznie wyłączona.

Jak wyłączyć?

  • W serwisie internetowym iPlus: www.iplus.pl;
  • Wyślij bezpłatny SMS o treści DEAKT SW1 pod numer 2601.

Jak postąpić w przypadku uszkodzenia?

1. W terminie:

  • 2 dni (dla usług aktywowanych do 30.09.2017);
  • 14 dni (dla usług aktywowanych od 01.10.2017).

Od dnia wystąpienia uszkodzenia skontaktuj się z Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99 lub na stronie www.naprawaplus.pl i podaj niezbędne informacje:

  • Imię i nazwisko;
  • Adres odbioru uszkodzonego urządzenia;
  • Adres zwrotu urządzenia po naprawie;
  • Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia;
  • Numer IMEI lub S/N urządzenia;
  • Opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
  • Inne informacje wymagane przez konsultanta.

2. Przygotuj przesyłkę do Punktu Naprawczego:

  • Udostępnij kurierowi urządzenie z akcesoriami (ładowarka, kabel) w uzgodnionym terminie;
  • Zapakuj urządzenie zapewniając bezpieczny transport;
  • Dołącz kserokopię dowodu zakupu oraz oryginał karty gwarancyjnej (jeśli jest dołączona).

3. Status zgłoszenia można śledzić:

Opłata za rozmowy zgodnie z taryfą, z której korzystasz.

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł