- Polsatbox.pl - Baza wiedzy - Obsługa posprzedażna
Jak zwrócić zakupione urządzenie?
Zwrot towaru przy zakupie zdalnym
Jeśli jesteś osobą fizyczną lub jednoosobową działalnością gospodarczą i zakupiłeś towar zdalnie, np. na infolinii lub w sklepie internetowym sieci Plus, możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki lub odstąpienia od umowy.
Zasady zwrotu
- Odstąpienie wymaga przesłania oświadczenia o odstąpieniu wraz ze zwrotem towaru, fakturą VAT lub dowodem wydania na adres magazynu,
- Sugerowanym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia, które otrzymałeś wraz z umową lub możesz pobrać ze strony plus.pl/regulaminy-i-cenniki (sekcja Odstąpienie), w którym zaznaczasz, z jakiej umowy rezygnujesz – usług telekomunikacyjnych, umowy na sprzęt czy obu umów; możesz wysłać samo oświadczenie w ciągu ustawowych 14 dni (liczymy datę nadania), na odesłanie urządzenia masz kolejne 14 dni od momentu nadania oświadczenia,
- Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania ani być uszkodzony,
- Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na adres wskazany w załączniku do umowy:
InterPhone Service Sp. z o.o.
Ul. Inwestorów 13,
39-300 Mielec, - Zwrot możesz zrealizować:
– na koszt Polkomtel Sp. z o.o. za pośrednictwem usługi Paczkomat® InPost lub przewoźnika FedEx EXPRESS POLAND; szczegóły i formularz zwrotu dostępne są na stronie plus.pl/zwroty, lub
– dowolną firmą kurierską, na swój koszt, - W przypadku zakupu w Sklepie Internetowym zapytania o status zwrotu kieruj na e-mail esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer 601101200 (dni powszednie 8:00–21:00, połączenie płatne zgodnie z taryfą),
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł