• Polsatbox.pl - Baza wiedzy - Obsługa posprzedażna

Jak zwrócić zakupione urządzenie?

Zwrot towaru przy zakupie zdalnym

Jeśli jesteś osobą fizyczną lub jednoosobową działalnością gospodarczą i zakupiłeś towar zdalnie, np. na infolinii lub w sklepie internetowym sieci Plus, możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki lub odstąpienia od umowy.

Zasady zwrotu

  1. Odstąpienie wymaga przesłania oświadczenia o odstąpieniu wraz ze zwrotem towaru, fakturą VAT lub dowodem wydania na adres magazynu,
  2. Sugerowanym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia, które otrzymałeś wraz z umową lub możesz pobrać ze strony plus.pl/regulaminy-i-cenniki (sekcja Odstąpienie), w którym zaznaczasz, z jakiej umowy rezygnujesz – usług telekomunikacyjnych, umowy na sprzęt czy obu umów; możesz wysłać samo oświadczenie w ciągu ustawowych 14 dni (liczymy datę nadania), na odesłanie urządzenia masz kolejne 14 dni od momentu nadania oświadczenia,
  3. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania ani być uszkodzony,
  4. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na adres wskazany w załączniku do umowy:
        InterPhone Service Sp. z o.o.
        Ul. Inwestorów 13,
        39-300 Mielec,
  5. Zwrot możesz zrealizować:
    – na koszt Polkomtel Sp. z o.o. za pośrednictwem usługi Paczkomat® InPost lub przewoźnika FedEx EXPRESS POLAND; szczegóły i formularz zwrotu dostępne są na stronie plus.pl/zwroty, lub
    – dowolną firmą kurierską, na swój koszt,
  6. W przypadku zakupu w Sklepie Internetowym zapytania o status zwrotu kieruj na e-mail esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer 601101200 (dni powszednie 8:00–21:00, połączenie płatne zgodnie z taryfą),

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł