Nie jestem pewny czy usługa mi się spodoba, czy mam możliwość przetestowania? (odstąpienie/oferta na próbę)

Zgodnie z §4 pkt.1 Regulaminu Świadczenia Usług Komunikacji Elektronicznej

"Konsument lub inna osoba fizyczna, który/która zawarł/zawarła umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 5 i 6 poniżej, w terminie 14 dni od zawarcia Umowy, a w przypadku wydania Abonentowi towaru – w terminie 14 dni od wydania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem"

Zgodnie z §4 pkt.1 Regulaminu Świadczenia Usług Komunikacji Elektronicznej dostępu do Internetu przez Cyfrowy Polsat S.A.

"Konsument lub inna osoba fizyczna, który/która zawarł/zawarła umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 5 i 6 poniżej, w terminie 14 dni od zawarcia Umowy, a w przypadku wydania Abonentowi towaru – w terminie 14 dni od wydania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem"

Należy także pamiętać, że Polsat Box posiada ofertę na próbę, z której można skorzystać w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Ta oferta umożliwia Klientowi przetestowanie usługi w okresie próby.

Pobierz pliki
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.pdf
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł