Porady
Zgodnie z §4 pkt.1 Regulaminu Świadczenia Usług Komunikacji Elektronicznej
"Konsument lub inna osoba fizyczna, który/która zawarł/zawarła umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 5 i 6 poniżej, w terminie 14 dni od zawarcia Umowy, a w przypadku wydania Abonentowi towaru – w terminie 14 dni od wydania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem"
Zgodnie z §4 pkt.1 Regulaminu Świadczenia Usług Komunikacji Elektronicznej dostępu do Internetu przez Cyfrowy Polsat S.A.
"Konsument lub inna osoba fizyczna, który/która zawarł/zawarła umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 5 i 6 poniżej, w terminie 14 dni od zawarcia Umowy, a w przypadku wydania Abonentowi towaru – w terminie 14 dni od wydania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem"
Należy także pamiętać, że Polsat Box posiada ofertę na próbę, z której można skorzystać w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Ta oferta umożliwia Klientowi przetestowanie usługi w okresie próby.