Zgodnie z §7 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Telewizji Satelitarnej przez Cyfrowy Polsat S.A. do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. W związku z powyższym prosimy o udanie się do najbliższego punktu sprzedaży w celu pozyskania decyzji oraz zainicjowania procesu w przypadku braku przeszkód w jego realizacji.
Podczas podpisywania zgłoszenia cesji konieczna jest obecność przyszłego Abonenta (cesjonariusza) jak i obecnego (cedenta) w punkcie sprzedaży Polsat Box.
Jakie dokumenty są potrzebne?
Przeniesienie praw i obowiązków z umowy (usługa - Telewizja):
- dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty).
Transfer po zgonie (usługa - Telewizja):
- dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty),
- kopię aktu zgonu dotychczasowego Abonenta.
Po uzyskaniu niezbędnych informacji Cyfrowy Polsat rozpatrzy sprawę i w celu przedstawienia decyzji skontaktuje się z Klientami telefonicznie lub listownie. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Polsat Box:
- z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08 (opłata zgodna z taryfą operatora),
- z telefonu komórkowego: 699 00 2222, 222 127 222 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Czy muszę opłacać abonament radiowo-telewizyjny?
- Nie jestem pewny czy usługa mi się spodoba, czy mam możliwość przetestowania? (odstąpienie/oferta na próbę)
- Kontakt
- Sposoby dokonywania płatności za usługi Polsat Box
- Sposoby komunikowania się Cyfrowego Polsatu z Abonentem
- Co można samodzielnie załatwić przez telefon? (IVR)
- Co załatwię w Punkcie Obsługi Klienta Polsat Box?
- Zamów dokumenty rozliczeniowe na swoją pocztę e-mail