Artykuły
Co zrobić, gdy nie otrzymałem faktury na maila/listownie?
Jeżeli jest to faktura w formie papierowej zachęcamy do skorzystania z opcji E-Faktury. Zachęcamy do kontaktu z infolinią, w celu zapisania zgłoszenia o wysłanie duplikatu faktury. Jeżeli jest to E-Faktura należy pamiętać, że mail z fakturą mógł trafić do innego folderu na poczcie niż „odebrane” np
Czy do mojej usługi może być przypisany adres IP w wersji 6?
Nie, adres IP przypisywany jest z puli adresów w wersji 4.
Czy z karty SIM przypisanej do usługi internetowej mogę wykonywać połączenia głosowe?
Połączenie głosowe na usłudze dostępu do Internetu nie są obsługiwane. Jest możliwe wysyłanie płatnych wiadomości tekstowych, zgodnie z cennikiem promocji.
Czym są komunikaty windykacyjne?
W przypadku, gdy na kontrakcie Klienta powstaje zaległość to na ekranie telewizora za pośrednictwem dekodera wyświetlane są komunikaty wzywające do uregulowania zaległej kwoty tzw. „komunikaty windykacyjne”. Polsat Box ma możliwość wysyłania komunikatów windykacyjnych dotyczących usługi Internetu
Gdzie mogę sprawdzić adres IP przypisany do mojej usługi?
Adres można sprawdzić poprzez wykonanie testu prędkości łącza na stronach do tego dedykowanych lub stronach internetowych, które umożliwiają sprawdzenie adresu IP usługi.
Więcej artykułów