Porady
  • < Internet
  • Technika
  • Technologie
  • Usługi i promocje
Artykuły
Co zrobić, gdy zaakceptowałem informację o zaległości, ale nie mam dostępu do Internetu?
Po zaakceptowaniu komunikatu windykacyjnego, zostanie on dezaktywowany do 24 godzin. Po dezaktywacji komunikatu w systemach Polsat Box, dostęp do usługi powróci zgodnie z informacją przekazaną w komunikacie windykacyjnym. Po akceptacji informacji o zaległości, w której znajduje się informacja o za
Co zrobić, gdy nie otrzymałem faktury na maila/listownie?
Jeżeli jest to faktura w formie papierowej zachęcamy do skorzystania z opcji E-Faktury. Zachęcamy do kontaktu z infolinią, w celu zapisania zgłoszenia o wysłanie duplikatu faktury. Jeżeli jest to E-Faktura należy pamiętać, że mail z fakturą mógł trafić do innego folderu na poczcie niż „odebrane” np
Co zrobić, gdy zostanie mi skradziony modem?
Jeśli ukradną Ci modem, możesz go zablokować, aby nikt inny nie mógł już z niego skorzystać. Kartę SIM modemu blokujesz osobno. Sprawdź, jak zablokować kartę SIM modemu. Aby zablokować skradziony modem, należy zablokować jego numer IMEI. Zgłoszenia dotyczącego zablokowania/odblokowania numeru IMEI
Czy do mojej usługi może być przypisany adres IP w wersji 6?
Nie, adres IP przypisywany jest z puli adresów w wersji 4.
Czy z karty SIM przypisanej do usługi internetowej mogę wykonywać połączenia głosowe?
Połączenie głosowe na usłudze dostępu do Internetu nie są obsługiwane. Jest możliwe wysyłanie płatnych wiadomości tekstowych, zgodnie z cennikiem promocji.
Więcej artykułów