Strefa Abonenta
Postępowanie reklamacyjne obowiązujące w Cyfrowym Polsacie S.A.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usług przez Cyfrowy Polsat lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usług możesz złożyć reklamację.
Reklamacja może być złożona:
- pisemnie - na adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
Centrum Obsługi Klienta
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa - telefonicznie - w Centrum Obsługi Klienta pod całodobowymi numerami telefonów:
801 08 08 08*, 222-127-222*, 699-00-22-22* - ustnie do protokołu sporządzonego w Punkcie Obsługi Klienta lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży,
- pocztą elektroniczną na adres kontakt@polsatbox.pl
- poprzez formularz kontaktowy w iPolsat Box
Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres zamieszkania klienta,
- przydzielony Abonentowi numer, którego reklamacja dotyczy lub numer identyfikacyjny nadany Abonentowi,
- w zależności od reklamowanej Usługi: numer karty dekodera, numer TV Mobilna lub numer MSISDN,
- określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego Okresu rozliczeniowego,
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
- wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku gdy Klient żąda ich wypłaty;
- numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności - w przypadku, gdy Klient żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności,
- podpis Klienta - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
Dodatkowe informacje
- Reklamacja może być złożona w terminie 12 (dwunastu) miesięcy od ostatniego dnia Okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi lub od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana oraz w przypadku usług telekomunikacyjnych, w terminie 12 miesięcy od dnia doręczenia Rachunku zawierającego nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia Usługi. Reklamację złożoną po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym jednostka Cyfrowego Polsatu rozpatrująca reklamację niezwłocznie powiadamia Klienta.
- W przypadku gdy reklamacja złożona pisemnie, ustnie do protokołu lub telefonicznie nie spełnia warunków określonych w ust. 2 pkt a)-e), g) lub h), przedstawiciel Cyfrowego Polsatu przyjmujący reklamację jest obowiązany do niezwłocznego poinformowania o konieczności jej uzupełnienia.
- W przypadku złożenia reklamacji pisemnie lub ustnie do protokołu w Centrum Obsługi Klienta lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, przedstawiciel Cyfrowego Polsatu przyjmujący reklamację jest obowiązany niezwłocznie potwierdzić jej przyjęcie w formie pisemnej.
- W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Cyfrowy Polsat jest obowiązany w terminie 14 (czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Cyfrowego Polsatu rozpatrującej reklamację, chyba że odpowiedź na reklamację została udzielona w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej złożenia.
- Termin na rozpatrzenie reklamacji:
30 dni kalendarzowych - reklamacje dot. usług telekomunikacyjnych wynikających z Prawa telekomunikacyjnego (przykład: reklamacja dot. nieprawidłowo naliczonych opłat za usługi telekomunikacyjne). Cyfrowy Polsat jest zobowiązany do pisemnego potwierdzenia przyjęcia reklamacji w terminie 14 dni. Pisemne potwierdzenie przyjęcia reklamacji nie jest wysyłane, jeżeli CP w terminie 14 dni udzieli Klientowi odpowiedzi na jego zgłoszenie. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni zgłoszenie uznaje się za zasadne.
14 dni kalendarzowych - reklamacje dot. usług/treści cyfrowych wynikających z zmiany Ustawy o prawach konsumenta (przykład: reklamacja zakupionej treści/usługi cyfrowej, np. Disney+ lub usług nie telekomunikacyjnych np. serwis i montaż urządzenia. - Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Klient może skierować sprawę do sądu powszechnego. Jeżeli reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym, w przypadku usług telekomunikacyjnych określonych w art. 109 i 110 Prawa telekomunikacyjnego.
* opłata wg cennika Państwa operatora
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Przydatne linki