Płatności za usługi telewizyjne i telekomunikacyjne, na podstawie Umowy z góry, świadczone przez Cyfrowy Polsat można dokonywać:
- elektronicznie - BLIKiem, przelewem z konta bankowego lub kartą kredytową/płatniczą logując do iPolsat Box (https://icok.polsatbox.pl) lub korzystając z linku do realizacji płatności zamieszczonego w wiadomości e-mail z fakturą,
- zwykłym przelewem w banku, na poczcie, w punktach opłat,
- przy okazji robienia zakupów w punktach oznaczonych logo Moje Rachunki,
- poleceniem zapłaty
Pamiętaj! Opłata za usługi pobierana jest za okres rozliczeniowy z góry.
Jak dokonać płatności elektronicznej BLIKiem przez iPolsat Box?
- Zadbaj o dostęp do aplikacji bankowej swojego banku.
- Zaloguj się do iPolsat Box
- Przejdź do działu PŁATNOŚCI.
- Wybierz usługi, za które chcesz dokonać płatności i kliknij ZAPŁAĆ DLA WYBRANYCH.
- Wybierz ikonę BLIK, po wybraniu tej formy przekierujemy Cię na bezpieczną stronę operatora płatności
- Zapoznaj się i zaakceptuj warunki regulaminu usług płatniczych.
- W celu dokonania płatności wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji bankowej. Pamiętaj, że kod jest ważny przez dwie minuty.
- Zatwierdź transakcję w aplikacji bankowej.
- Po podaniu powyższych danych, wybierz "płacę". Zostaniesz poinformowany o statusie transakcji.
Jak dokonać płatności elektronicznej z konta bankowego przez iPolsat Box?
- Zadbaj o dostęp do swojego konta bankowego przez Internet.
- Zaloguj się do iPolsat Box
- Przejdź do działu PŁATNOŚCI.
- Wybierz usługi, za które chcesz dokonać płatności i kliknij ZAPŁAĆ DLA WYBRANYCH.
- Wybierz ikonę szybkiego przelewu i z listy logotypów na stronie operatora płatności wybierz bank.*
- Zapoznaj się i zaakceptuj warunki regulaminu usług płatniczych.
- Wybierz bank, z którego zlecisz płatność- zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Po zalogowaniu czeka na ciebie gotowy do zatwierdzenia przelew.
Płatności możesz też dokonywać, przechodząc do poszczególnych numerów kart dekoderów/telefonu lub TV Mobilnej.
Można także nadpłacić dowolną kwotę, która będzie rozliczana automatycznie na poczet przyszłych należności, korzystając z opcji DODAJ DOWOLNĄ KWOTĘ.
*Jeśli na liście nie ma Twojego banku to nie możesz opłacić abonamentu korzystając z płatności elektronicznych szybkim przelewem. Możesz jednak dokonać płatności elektronicznej BLIKiem, wirtualnym portfelem, kartą płatniczą lub kredytową. Możesz także zapłacić zwykłym przelewem elektronicznym za pomocą Twojego internetowego konta bankowego.
Jeśli zdefiniujesz i zapamiętasz taki przelew, będziesz mógł w łatwy sposób robić kolejne przelewy, wpisując jedynie kwotę.
Jak dokonać płatności elektronicznej kartą kredytową/płatniczą przez iPolsat Box?
- Zaloguj się do iPolsat Box
- Przejdź do działu PŁATNOŚCI
- Wybierz usługi, za które chcesz dokonać płatności i kliknij ZAPŁAĆ DLA WYBRANYCH
- Wybierz ikonę karty płatniczej, po wybraniu tej formy przekierujemy Cię na bezpieczną stronę centrum autoryzacji kart płatniczych
- Zapoznaj się i zaakceptuj warunki regulaminu usług płatniczych.
- W celu dokonania opłaty zostaniesz poproszony o:
- podanie rodzaju karty płatniczej,
- nr karty płatniczej,
- daty ważności karty płatniczej.
Powyższe informację znajdziesz na awersie karty.
Dodatkowo należy podać kod CVV2/CVC2, który znajduje się na rewersie karty płatniczej w miejscu na podpis. - Po podaniu powyższych danych, wybierz "płacę" i zostaniesz poinformowany o statusie transakcji.
Do kwoty przelewu zostanie doliczona opłata 1,50 zł na rzecz operatora płatności za jego obsługę. Z regulaminem płatności zapoznasz się każdorazowo realizując e-płatność.
Jak dokonać płatności elektronicznej korzystając z linku do realizacji płatności zamieszczonego w wiadomości e-mail z fakturą lub drukiem do zapłaty.
Jeśli chcesz zapłacić BLIKiem:
- Zadbaj o dostęp do aplikacji bankowej swojego banku.
- Wybierz link znajdujący się w wiadomości e-mail z fakturą lub drukiem do zapłaty.
- Wybierz ikonę BLIK, po wybraniu tej formy przekierujemy Cię na bezpieczną stronę operatora płatności.
- W celu dokonania płatności zaakceptuj regulamin usługi płatniczej.
- Wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji bankowej. Pamiętaj, że kod jest ważny przez dwie minuty.
- Zatwierdź transakcję w aplikacji bankowej.
Po podaniu powyższych danych, wybierz "dalej" i zostaniesz poinformowany o statusie transakcji.
Jeśli chcesz zapłacić szybkim przelewem:
- Zadbaj o dostęp do swojego konta bankowego przez internet.
- Wybierz link znajdujący się w wiadomości e-mail z fakturą lub drukiem do zapłaty.
- Wybierz ikonę szybkiego przelewu.
- W celu dokonania płatności zaakceptuj regulamin usługi płatniczej.
- Wybierz bank, z którego zlecisz płatność - zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Po zalogowaniu czeka na Ciebie gotowy do zatwierdzenia przelew.
Jeśli chcesz zapłacić kartą:
- Wybierz ikonę karty płatniczej.
- W celu dokonania płatności zaakceptuj regulamin usługi płatniczej w Systemie e-Płatności.
- Po wybraniu tej formy przekierujemy Cię na bezpieczną stronę centrum autoryzacji kart płatniczych, a w celu dokonania opłaty zostaniesz poproszony o:
- podanie rodzaju karty płatniczej,
- nr karty płatniczej,
- daty ważności karty płatniczej.
Powyższe informację znajdziesz na awersie karty.
Dodatkowo należy podać kod CVV2/CVC2, który znajduje się na rewersie karty płatniczej w miejscu na podpis. - W celu dokonania płatności zaakceptuj regulamin usługi płatniczej.
Po podaniu podwyższysz danych, wybierz "płacę" i zostaniesz poinformowany o statusie transakcji w formie maila na podany wcześniej adres.
Do kwoty przelewu zostanie doliczona opłata 1,50 zł na rzecz operatora płatności za jego obsługę. Z regulaminem płatności zapoznasz się każdorazowo realizując e-płatność.
Ważne!!! Abonent zobowiązany jest uiszczać Cyfrowemu Polsatowi opłaty za Usługi na podstawie Umowy z góry, z częstotliwością odpowiadającą Okresom rozliczeniowym lub ich wielokrotności.