StrefaAbonenta
< Strefa Abonenta
Informacje prawne
Internet
Telewizja
VOD
iPolsat Box
Sposoby dokonywania płatności za usługi Polsat Box

Płatności za usługi telewizyjne i telekomunikacyjne, na podstawie Umowy z góry, świadczone przez Cyfrowy Polsat można dokonywać:

  • elektronicznie - przelewem z konta bankowego lub kartą kredytową/płatniczą rejestrując się w iPolsat Box (https://icok.polsatbox.pl) lub korzystając z linku do realizacji płatności zamieszczonego w wiadomości e-mail z fakturą lub drukiem do zapłaty,
  • osobiście - w banku, na poczcie lub przy okazji robienia zakupów w punktach oznaczonych logo VIATM - Moje Rachunki,
  • poleceniem zapłaty

Pamiętaj! Opłata za usługi pobierana jest za okres rozliczeniowy z góry.

Jak dokonać płatności elektronicznej z konta bankowego przez iPolsat Box?

  • Zadbaj o dostęp do swojego konta bankowego przez Internet.
  • Zaloguj się do iPolsat Box
  • Przejdź do działu PŁATNOŚCI.
  • Wybierz usługi, za które chcesz dokonać płatności i kliknij ZAPŁAĆ DLA WYBRANYCH.
  • Jeśli chcesz dokonać płatności przelewem z konta bankowego - wybierz z listy logotypów swój bank. Jeśli na liście nie ma twojego banku - sprawdź poniżej, co zrobić.

Po kliknięciu na odpowiednie logo, zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Po zalogowaniu czeka na ciebie gotowy do zatwierdzenia przelew.

Płatności możesz też dokonywać, przechodząc do poszczególnych numerów kart dekoderów/telefonu lub TV Mobilnej.

Można także nadpłacić dowolną kwotę, która będzie rozliczana automatycznie na poczet przyszłych należności, korzystając z opcji DODAJ DOWOLNĄ KWOTĘ.

Jeśli na liście nie ma twojego banku, nie możesz opłacić abonamentu, korzystając z płatności elektronicznych - ale możesz zrobić zwykły przelew elektroniczny za pomocą twojego internetowego konta bankowego.

Jeśli zdefiniujesz i zapamiętasz taki przelew, będziesz mógł w łatwy sposób robić kolejne przelewy, wpisując jedynie kwotę.

Płatność kartą kredytową/płatniczą przez iPolsat Box - jak dokonać płatności?

  • Zaloguj się do iPolsat Box
  • Przejdź do działu PŁATNOŚCI
  • Wybierz usługi, za które chcesz dokonać płatności i kliknij ZAPŁAĆ DLA WYBRANYCH
  • Zapoznaj się i zaakceptuj warunki regulaminu usług płatniczych.
  • Wybierz ikonę karty płatniczej, po wybraniu tej formy przekierujemy Cię na bezpieczną stronę centrum autoryzacji kart płatniczych
  • W celu dokonania opłaty zostaniesz poproszony o:
    - podanie rodzaju karty płatniczej
    - nr karty płatniczej
    - daty ważności karty płatniczej
    Powyższe informację znajdziesz na awersie karty
    Dodatkowo należy podać kod CVV2/CVC2, który znajduje się na rewersie karty płatniczej w miejscu na podpis
  • Po podaniu powyższych danych, wybierz "płacę" i zostaniesz poinformowany o statusie transakcji.

Opłata za przelew dokonany przez iPolsat Box wynosi 1,00 zł. Operatorem płatności jest Blue Media S.A., regulamin usługi znajduje się TUTAJ

Jak dokonać płatności elektronicznej korzystając z linku do realizacji płatności zamieszczonego w wiadomości e-mail z fakturą lub drukiem do zapłaty.

Jeśli wybrałeś przelew:

  • Zadbaj o dostęp do swojego konta bankowego przez Internet.
  • Wybierz link znajdujący się w wiadomości e-mail z fakturą lub drukiem do zapłaty.
  • W celu dokonania płatności zaakceptuj regulamin usługi płatniczej w Systemie e-Płatności
  • Jeśli chcesz dokonać płatności przelewem z konta bankowego - wybierz z listy logotypów swój bank.
  • Po kliknięciu na odpowiednie logo, zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Po zalogowaniu czeka na Ciebie gotowy do zatwierdzenia przelew.

Jeśli wybrałeś kartę:

  • Wybierz ikonę karty płatniczej.
  • W celu dokonania płatności zaakceptuj regulamin usługi płatniczej w Systemie e-Płatności.
  • Po wybraniu tej formy przekierujemy Cię na bezpieczną stronę centrum autoryzacji kart płatniczych, a w celu dokonania opłaty zostaniesz poproszony o:
    - podanie rodzaju karty płatniczej
    - nr karty płatniczej
    - daty ważności karty płatniczej
    Powyższe informację znajdziesz na awersie karty
    Dodatkowo należy podać kod CVV2/CVC2, który znajduje się na rewersie karty płatniczej w miejscu na podpis.

Po podaniu podwyższysz danych, wybierz "płacę" i zostaniesz poinformowany o statusie transakcji w formie maila na podany wcześniej adres

Opłata za przelew wynosi 1,00 zł. Operatorem płatności jest Blue Media S.A., regulamin usługi znajduje się TUTAJ

Ważne!!! Abonent zobowiązany jest uiszczać Cyfrowemu Polsatowi opłaty za Usługi na podstawie Umowy z góry, z częstotliwością odpowiadającą Okresom rozliczeniowym lub ich wielokrotności.

Przelew osobisty - jak opłacić rachunki w punktach VIA TM - Moje Rachunki?

Przy okazji robienia zakupów w wybranych kioskach, sklepach i hipermarketach oraz na stacjach benzynowych oznaczonych logo VIA TM- Moje Rachunki możesz również opłacić rachunki na rzecz Cyfrowego Polsatu. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą blankiet przelewu, który dostajesz od nas. Ekspedient przy kasie odczyta kod kreskowy z blankietu. Należną kwotę powiększoną o prowizję możesz uregulować gotówką lub kartą płatniczą (jeśli dany punkt przyjmuje płatności kartą). Po zakończeniu operacji dostaniesz potwierdzenie zapłaty.

Dane potrzebne do przelewu:

  • nazwa odbiorcy: Cyfrowy Polsat S.A.
  • adres odbiorcy: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa,
  • numer rachunku odbiorcy: ten numer znajdziesz w iPolsat Box przechodząc do stron poszczególnych usług - będzie to "numer rachunku do wpłat",
  • kwota i termin płatności znajdują się w sekcji Historia należności,
  • tytułem: opłata za abonament miesiąc (podaj miesiąc i rok).

Jakie są korzyści z opłacania rachunków w punktach VIA TM- Moje Rachunki

  • oszczędność czasu - opłacasz rachunki przy okazji robienia innych zakupów,
  • masz bardzo wiele punktów do wyboru (m.in. Carrefour i REAL),
  • niewielka opłata operacyjna za przelew (maksymalna opłata to 1,99 zł),
  • duża wygoda, możesz opłacać rachunki w różnych porach dnia, niektóre punkty są czynne nawet całą dobę.

Sprawdź, gdzie znajdziesz najbliższy punkt VIA TM - Moje Rachunki

Polecenie zapłaty - rachunki płacą się same!

Polecenie zapłaty - jest to forma rozliczeń finansowych, dzięki której nie musisz pamiętać o regulowaniu swoich płatności na rzecz Polsat Box - Twój bank wykona je za Ciebie w stosownym terminie. Czytaj więcej o poleceniu zapłaty.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.