Strefa Abonenta
Sposoby komunikowania się Cyfrowego Polsatu z Abonentem
Cyfrowy Polsat S.A. przekazuje Abonentom informacje i komunikaty związane z wykonywaniem umowy oraz świadczeniem usług za pomocą dostępnych aktualnie technologicznie i organizacyjnie środków komunikacji, w szczególności:
- Elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz wiadomości tekstowych typu SMS.
- Za pośrednictwem dekodera i modemu poprzez plansze i komunikaty informacyjne.
- Poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (iPolsat Box).
- Za pośrednictwem stron Internetowych.
- Telefonicznie poprzez upoważnionych przedstawicieli oraz automatyczny system obsługi osoby dzwoniącej (tzw. IVR).
- Pisemnie m.in. poprzez przesyłki pocztowe i kurierskie.
- Bezpośrednio poprzez Przedstawicieli Handlowych oraz przedstawicieli Autoryzowanych Punktów Sprzedaży
Cyfrowy Polsat S.A. prowadzi komunikację z zachowaniem wymogów prawa, z uwzględnieniem zasad obowiązujących dla poszczególnych sposobów komunikacji.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Przydatne linki