Warunkiem wyświetlania się komunikatów z dekodera, jest prawidłowe podłączenie dekodera do telewizora.
Podstawowe komunikaty na dekoderach:
Mini HD 2000
HD 3000
HD 5000
HD 5500S
HD 6000
PVR HD 7000
Komunikat dekodera
|
Rozwiązanie
|
Brak sygnału Szukam sygnału Zwarcie LNB
|
- Sprawdzić poziom sygnału w menu oraz czy przewód antenowy jest do dekodera prawidłowo podłączony.
- Reset zasilania (odłącz i podłącz dekoder do prądu).
- Jeżeli jest to możliwe, należy sprawdzić sygnał antenowy poprzez podłączenie kabla do innego dekodera.
- Należy sprawdzić ustawienia anteny. Jeżeli jest to konieczne wezwać fachowca.
|
Błąd 01 Problem z kartą Błąd 02 Problem z kartą Błąd 05 Problem z kartą Błąd 06 Problem z kartą Błąd 07 Problem z kartą Błąd 08 Problem z kartą
|
- Należy sprawdzić czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera oraz czy w menu dekodera widoczny jest prawidłowy numer karty.
- Wykonać reset zasilania dekodera (odłączenie i podłączenia do prądu).
- Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
|
Błąd 03 Problem z kartą Błąd 04 Dekoder zablokowany Błąd 09 Problem z kartą Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie
|
- Należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
|
Dekoder dodatkowy Multiroom został zablokowany. Włóż kartę z dekodera głównego o numerze <numer karty>
|
- Należy umieścić odpowiednią kartę z dekodera głównego w dekoderze Multiroom, a dekoder Multiroom w dalszym ciągu jest zablokowany, należy wykonać poniższe czynności:
- zweryfikować, czy w menu wyświetla się numer karty - sprawdzić moc i jakość sygnału - przywrócić ustawienia fabryczne
- Jeżeli powyższe czynności nie przywrócą prawidłowego funkcjonowania dekodera, należy skontaktować z infolinią Polsat Box.
|
Podstawowe komunikaty na dekoderach:
polsat box 4K
polsat box 4k lite
EVOBOX PVR
EVOBOX HD
EVOBOX LITE
polsat soundbox 4K
Komunikat dekodera
|
Rozwiązanie
|
Brak sygnału Szukam sygnału Zwarcie LNB
|
- Sprawdzić poziom sygnału w menu oraz czy przewód antenowy jest do dekodera prawidłowo podłączony.
- Reset zasilania (odłącz i podłącz dekoder do prądu).
- Jeżeli jest to możliwe, należy sprawdzić sygnał antenowy poprzez podłączenie kabla do innego dekodera.
- Należy sprawdzić ustawienia anteny. Jeżeli jest to konieczne wezwać fachowca.
|
Sprawdź instalację karty w dekoderze błąd karty (02)
|
- Należy sprawdzić czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera. oraz czy w menu dekodera widoczny jest prawidłowy numer karty.
- Wykonać reset zasilania dekodera (odłączenie
i podłączenia do prądu).
- Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
|
E600,
E016,
Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie
Wymagana aktywacja dekodera
|
- Należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
|
Błąd 11
|
- Należy przywrócić ustawienia domyślne. Jeżeli przywrócenie ustawień domyślnych nie rozwiązuje sytuacji, należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
|
Błąd 14
E106
|
- Należy zrestartować dekoder odłączając go od prądu i podłączyć z powrotem.
- Należy przywrócić ustawienia domyślne
- W przypadku dalszych problemów należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
|
E033
E162-0
BŁĄD ŁADOWANIA OBRAZU IFCP, PROSZĘ CZEKAĆ
|
- Należy wykonać reset zasilania.
|
Dekoder Dodatkowy Multiroom został zablokowany. Nie wykryto w sieci LAN dekodera głównego. Sprawdź połączenie sieciowe z dekoderem głównym.
|
- Należy ponownie połączyć dekoder główny i multiroom z tą samą siecią (ten sam router) lub sprawdzić połączenie dekoderów za pośrednictwem kabla Ethernet (odłączyć i podłączyć dekodery jeszcze raz, sprawdzić czy kabel Ethernet nie jest uszkodzony), po wykonaniu tej czynności dekoder multiroom odblokuje się automatycznie.
- Jeżeli powyższe czynności nie przywrócą prawidłowego funkcjonowania dekodera, należy skontaktować z infolinią Polsat Box.
|
Ochrona HDCP
|
- Należy wykonać reset zasilania dekodera i telewizora.
- Należy upewnić się, że telewizor obsługuje technologię HDCP.
- Warto podłączyć zestaw innym kablem HDMI.
- Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
|