Technika
< Telewizja
Porady
Telewizja internetowa OTT
Telewizja kablowa IPTV
Podstawowe komunikaty na dekoderach

Warunkiem wyświetlania się komunikatów z dekodera, jest prawidłowe podłączenie dekodera do telewizora.

Podstawowe komunikaty na dekoderach:

Mini HD 2000
HD 3000
HD 5000
HD 5500S
HD 6000
PVR HD 7000

Komunikat dekodera

Rozwiązanie

Brak sygnału
Szukam sygnału
Zwarcie LNB

  • Sprawdzić poziom sygnału w menu oraz czy przewód antenowy jest do dekodera prawidłowo podłączony.
  • Reset zasilania (odłącz i podłącz dekoder do prądu).
  • Jeżeli jest to możliwe, należy sprawdzić sygnał antenowy poprzez podłączenie kabla do innego dekodera.
  • Należy sprawdzić ustawienia anteny. Jeżeli jest to konieczne wezwać fachowca.

Błąd 01 Problem z kartą”
Błąd 02 Problem z kartą”
Błąd 05 Problem z kartą”
Błąd 06 Problem z kartą”
Błąd 07 Problem z kartą”
Błąd 08 Problem z kartą”

  • Należy sprawdzić czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera oraz czy w menu dekodera widoczny jest prawidłowy numer karty.
  • Wykonać reset zasilania dekodera (odłączenie i podłączenia do prądu).
  • Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.

Błąd 03 Problem z kartą”
Błąd 04 Dekoder zablokowany”
Błąd 09 Problem z kartą”
Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie

  • Należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.

Podstawowe komunikaty na dekoderach:

polsat box 4K
polsat box 4k lite
EVOBOX PVR
EVOBOX HD
EVOBOX LITE

Komunikat dekodera

Rozwiązanie

Brak sygnału
Szukam sygnału
Zwarcie LNB

  • Sprawdzić poziom sygnału w menu oraz czy przewód antenowy jest do dekodera prawidłowo podłączony.
  • Reset zasilania (odłącz i podłącz dekoder do prądu).
  • Jeżeli jest to możliwe, należy sprawdzić sygnał antenowy poprzez podłączenie kabla do innego dekodera.
  • Należy sprawdzić ustawienia anteny. Jeżeli jest to konieczne wezwać fachowca.

Sprawdź instalację karty
w dekoderze
błąd karty (02)

  • Należy sprawdzić czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera. oraz czy w menu dekodera widoczny jest prawidłowy numer karty.
  • Wykonać reset zasilania dekodera (odłączenie
    i podłączenia do prądu).
  • Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.

„Tego kanału nie ma
w Twoim abonamencie”

  • Należy skontaktować się z infolinią Polsat Box.

Błąd 11

  • Należy przywrócić ustawienia domyślne. Jeżeli przywrócenie ustawień domyślnych nie rozwiązuje sytuacji, należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.

Błąd 14

  • Należy zrestartować dekoder odłączając go od prądu i podłączyć z powrotem.
  • Należy przywrócić ustawienia domyślne
  • W przypadku dalszych problemów należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
 
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.