iPolsatBox
< iPolsat Box
Informacje prawne
Internet
Strefa Abonenta
Telewizja
VOD
Co to jest iPolsat Box?

iPolsat Box to internetowa aplikacja Polsat Box, za pomocą której Klienci po zalogowaniu otrzymują całodobowy dostęp do informacji o swoich Umowach, Usługach i promocjach, możliwość dokonywania zmian na swoich kontach abonenckich, a także możliwość przesyłania wiadomości do Polsat Box i odczytywania odpowiedzi.

Zaloguj się do iPolsat Box »

Pobierz na Android
Pobierz na IOS

Dlaczego warto założyć konto

Dzięki iPolsat Box otrzymujesz prosty i szybki dostęp do następujących funkcjonalności:

  • Sprawdzenie oferty przygotowanej dla Ciebie.
  • Sprawdzenie szczegółów umowy i rachunku do wpłat.
  • Zmiana danych abonenckich i kontaktowych.
  • Uregulowanie opłat za pomocą płatności elektronicznych.
  • Nadpłacenie dowolnej kwoty, która będzie rozliczona na poczet przyszłych należności.
  • Spłacanie portmonetki.
  • Modyfikacja pakietów telewizyjnych i usług.
  • Sprawdzenie historii zmian na koncie.
  • Sprawdzenie stanu płatności wraz z historią wpłat z ostatnich 12 miesięcy.
  • Wydrukowanie gotowego druku wpłaty pocztowej lub  przelewu bankowego.
  • Zamówienie na adres e-mail lub pocztą gotowych druków opłat za abonament.
  • Zamówienie materiałów nVOD, VOD na PC oraz Polsat Box Go.
  • Skorzystanie z uproszczonego sposobu zamawiania VOD.
  • Kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego.
  • Sprawdzenie wiadomości przesłanych przez Centrum Obsługi Klienta.
  • Zapoznanie się z parametrami dekodera.
  • Wydrukowanie jego instrukcji obsługi.
  • Znalezienie punktu serwisowego.
  • Wznowienie połączenia z satelitą.
  • Przywrócenie fabrycznych ustawień oraz kodu PIN swojego dekodera.
  • Znalezienie podpowiedzi dotyczących obsługi technicznej Twojego sprzętu.
  • Uzyskanie adresu Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
  • Znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  • Zarządzanie wybranymi zgodami wyrażonymi podczas podpisywania umowy.


  • Sprawdzenie szczegółów umowy i rachunku do wpłat.
  • Zmiana danych abonenckich i kontaktowych.
  • Nadpłacenie dowolnej kwoty, która będzie rozliczona na poczet przyszłych należności.
  • Spłacanie portmonetki.
  • Uregulowanie opłat za pomocą płatności elektronicznych.
  • Sprawdzenie stanu płatności wraz z historią wpłat z ostatnich 12 miesięcy.
  • Wydrukowanie gotowego przelewu pocztowego lub zlecenia płatności w banku.
  • Zamówienie gotowych druków opłat za abonament.
  • Zamówienie materiałów VOD na PC oraz Polsat Box Go.
  • Kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego.
  • Sprawdzenie wiadomości przesłanych przez Centrum Obsługi Klienta.
  • Zapoznanie się z parametrami swojego dekodera.
  • Wydrukowanie jego instrukcji obsługi.
  • Wznowienie połączenia - operacja ponowienia sygnału na dekoder.
  • Znalezienie podpowiedzi dotyczących obsługi technicznej Twojego sprzętu.
  • Uzyskanie adresu Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
  • Znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  • Zarządzanie wybranymi zgodami wyrażonymi podczas podpisywania umowy.

  • Uregulowanie opłat za pomocą płatności elektronicznych.
  • Sprawdzenie szczegółów umowy i rachunku do wpłat.
  • Zmiana danych abonenckich i kontaktowych.
  • Nadpłacenie dowolnej kwoty, która będzie rozliczona na poczet przyszłych należności.
  • Modyfikacja pakietów i usług.
  • Sprawdzenie historii zmian na koncie.
  • Sprawdzenie stanu płatności wraz z historią wpłat z ostatnich 12 miesięcy.
  • Zamówienie materiałów VOD na PC oraz Polsat Box Go.
  • Zarządzanie wybranymi usługami.
  • Sprawdzenie jednostek dostępnych w ramach aktywnych pakietów i usług.
  • Dostęp do szczegółowego i podstawowego wykazu usług, jak również podgląd wystawionych faktur VAT za okres ostatnich 12 miesięcy.
  • Kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego.
  • Sprawdzenie wiadomości przesłanych przez Centrum Obsługi Klienta.
  • Uzyskanie adresu Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
  • Znalezienie podpowiedzi dotyczących obsługi technicznej Twojego sprzętu.
  • Zapoznanie się z parametrami sprzętu.
  • Wydrukowanie instrukcji obsługi sprzętu.
  • Znalezienie punktu serwisowego.
  • Znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  • Zarządzanie wybranymi zgodami wyrażonymi podczas podpisywania umowy.

Rejestracja

Aby założyć konto w iPolsat Box przygotuj:

  • Numer PESEL/NIP.
  • Adres e-mail.
  • A także, w zależności od usługi:- Telewizja Cyfrowa - Numer karty Twojego dekodera.
    - TV Mobilna - Numer DVB-T, inaczej numer dostępu warunkowego określony dla danego urządzenia dekodującego, widoczny w Umowie Abonenckiej w sekcji dotyczącej urządzeń, na których uruchomiono Usługę. Możesz odczytać go również z: Dekoder T-HD 1000/T-HD 200/T-HD 210 - Menu dekodera/Informacje o dekoderze/Numer klienta; Dekoder M-T 5000 - numer można odczytać z naklejki znajdującej się pod baterią, pozycja CAS.
    - Internet - Numer MSISDN przypisany do posiadanej karty SIM, widoczny w Umowie Abonenckiej w sekcji dotyczącej usługi Internet.

Założenie konta w iPolsat Box:

  • Wejdź na stronę https://icok.polsatbox.pl/icok/
  • Kliknij w przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ i wypełnij formularz rejestracyjny.
  • Podaj:
    - Dla Usługi Telewizja - Numer karty dekodera (możesz wyjąć swoją kartę z dekodera, aby przeczytać jej numer).
    - Dla Usługi TV Mobilna - Numer DVB-T, inaczej numer dostępu warunkowego.
    - Dla Usługi Internet - Numer MSISDN - bez prefiksu 48.
    - PESEL/NIP.
    - E-mail.
    - Powtórz e-mail.
    - Hasło.
  • Rozwiąż proste zadanie matematyczne.
  • Aby utworzyć konto w serwisie, musisz zaakceptować postanowienia Regulaminu iPolsat Box. Z treścią zgody oraz Regulaminu możesz zapoznać się klikając odnośnik "Regulamin".Poniżej znajdziesz pełną treść klauzuli informacyjnej, wskazującej administratora danych oraz plik klauzuli informacyjnej do pobrania.
  • Następnie kliknij przycisk Załóż konto.
  • Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany link weryfikacyjny. Aby zakończyć proces rejestracji, zaloguj się do swojego konta pocztowego i kliknij w przesłany link.
  • Po potwierdzeniu zgodności e-mail, przejdź do logowania.

Uwaga!
Jeżeli posiadasz w Polsat Box więcej niż jedną usługę (Telewizja, TV Mobilna, Internet) nie musisz zakładać wielu kont w iPolsat Box. Wystarczy, że dokonasz rejestracji na jednej usłudze, a otrzymasz dostęp do pozostałych. Przy pomocy jednego loginu i hasła będziesz mógł przeglądać/modyfikować dane wszystkich swoich kont abonenckich.

Jak się logować i co to jest login?

Gdy zapomniałeś hasło

  • Jeśli zapomniałeś hasło, możesz je w prosty sposób odzyskać. Sprawdź, co zrobić, jeśli Twoje konto jest zablokowane.
  • Jeśli zapomniałeś hasło, na ekranie logowania do iPolsat Box kliknij link "Nie pamiętam hasła" i rozpocznij procedurę odzyskiwania hasła.
  • Wpisz adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji konta w iPolsat Box. Jeśli nie pamiętasz adresu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.
  • Jeśli Twoje konto zostało zablokowane (np. z powodu wielokrotnych prób logowania przy pomocy złego hasła), odczekaj 3 godziny i ponów próbę logowania. Po 3 godzinach od ostatniego logowania system odblokuje Twoje konto. Możesz też przyspieszyć ten proces, kontaktując się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta.

Wymagania systemowe

iPolsat Box poprawnie funkcjonuje w następujących przeglądarkach:

  • Internet Explorer 9 i nowsze wersje
  • Opera 12 i nowsze wersje
  • Chrome 28 i nowsze wersje
  • Safari 5 i nowsze wersje
  • Firefox 22 i najnowsze wersje

Jeśli masz starszą wersję przeglądarki niż podane powyżej, zalecamy aktualizację oprogramowania.

Regulamin iPolsat Box Sprawdź regulamin iPolsat Box(.pdf)

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.