Strefa Abonenta
Nadpłata na koncie
Nadpłata na koncie może być wynikiem wpłaty wyższych kwot ponad wymagane należności, przeksięgowania z innych kont, zwrotów w wyniku np. pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
Zgodnie z Twoją dyspozycją zwrot nadpłaty możemy:
- Przekazać na poczet przyszłych płatności na Twoim koncie z aktywną usługą.
- Przeksięgować na inne konto abonenckie w Polsat Box.
- Przekazać przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
- Przekazać przekazem pocztowym na Twój adres.
Jak złożyć dyspozycję zwrotu?
Wybierz jeden z poniższych sposobów:
- Wyślij zgłoszenie mailowe na adres kontakt@polsatbox.pl lub
- Udaj się do Punktu Sprzedaży Polsat Box, lub
- Prześlij na adres: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa lub
- Skontaktuj się telefonicznie pod jednym z dostępnych numerów telefonu: 801 080 808*, 22 212 72 22*, 699 002 222 (Koszt połączenia telefonicznego zgodnie z taryfą Państwa operatora).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Przydatne linki