Polsatbox.pl - Baza wiedzy - Strefa Abonenta
Odszkodowanie należne od Abonenta
Jest to kwota którą operator może pobrać z tytułu rozwiązania umowy promocyjnej przez Klienta w trakcie jej trwania. W zależności od oferty elementem składowym odszkodowania należnego od Abonenta może być zniżka wynikająca z:
- obniżonej ceny zakupu sprzętu bądź promocyjnych warunków jego udostępnienia,
- obniżonej Opłaty za aktywację usług,
- dostępu do usług bez opłat lub w obniżonej opłacie w oznaczonym w promocji okresie.
Kwota jest naliczana proporcjonalnie do ilości czasu pozostałego do końca trwania umowy i nie podlega zwrotowi w przypadku rozwiązania umowy po jej przejściu na czas nieokreślony.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuły powiązane
Nie jestem obywatelem Polski i nie posiadam dowodu osobistego, czy mogę zawrzeć umowę na usługę w Polsat Box?
Kontakt
Sposoby komunikowania się Cyfrowego Polsatu z Abonentem
Zmiany umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość
Co można samodzielnie załatwić przez telefon? (IVR)
Zamów dokumenty rozliczeniowe na swoją pocztę e-mail