Strefa Abonenta
< Strefa Abonenta
Informacje prawne
Internet
Telewizja
VOD
iPolsat Box
Konto PolsatBox.pl
Gdzie znajdę numer rachunku do opłat?

Każdy Klient posiada przydzielony indywidualny numer konta bankowego do wpłaty.

Numer ten znajdziesz:

  • na pierwszej stronie swojej Umowy Abonenckiej w tabeli Szczegółowe Warunki Świadczenia Usług,
  • w serwisie internetowym ipolsat box (na stronie www.polsatbox.pl w prawym górnym rogu wybierz „Zaloguj się do ipolsat box”) lub 
  • w aplikacji mobilnej ipolsat box zakładka „PŁATNOŚCI”
  • na swoim dekoderze wybierając STREFĘ ABONENTA kanał 999 lub
  • kontaktując się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta .

Kogo wpisać jako odbiorcę do przelewu:

  • Cyfrowy Polsat S.A.
    Ul. Łubinowa 4a
    03 – 878 Warszawa

Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto?

Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty. Dyspozycja może być wykonana na podstawie:

  • rozmowy telefonicznej z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 08 08 08, 699 00 2222 lub 222 127 222,
  • e-maila wysłanego na kontakt@polsatbox.pl,
  • zgłoszenia w iPolsatbox zakładka KONTAKT i NAPISZ DO NAS,
  • pisma wysłanego na adres siedziby: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa,
  • zgłoszenia złożonego w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży lub Punkcie Obsługi Klienta.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł