Warunkiem wyświetlania się komunikatów z dekodera, jest prawidłowe podłączenie dekodera do telewizora.
Podstawowe komunikaty na dekoderach:
Mini HD 2000
HD 3000
HD 5000
HD 5500S
HD 6000
PVR HD 7000
Komunikat dekodera
|
Rozwiązanie
|
„Brak sygnału” „Szukam sygnału” „Zwarcie LNB”
|
- Sprawdzić poziom sygnału w menu oraz czy przewód antenowy jest do dekodera prawidłowo podłączony.
- Reset zasilania (odłącz i podłącz dekoder do prądu).
- Jeżeli jest to możliwe, należy sprawdzić sygnał antenowy poprzez podłączenie kabla do innego dekodera.
- Należy sprawdzić ustawienia anteny. Jeżeli jest to konieczne wezwać fachowca.
|
„Błąd 01 Problem z kartą” „Błąd 02 Problem z kartą” „Błąd 05 Problem z kartą” „Błąd 06 Problem z kartą” „Błąd 07 Problem z kartą” „Błąd 08 Problem z kartą”
|
- Należy sprawdzić czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera oraz czy w menu dekodera widoczny jest prawidłowy numer karty.
- Wykonać reset zasilania dekodera (odłączenie i podłączenia do prądu).
- Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
|
„Błąd 03 Problem z kartą” „Błąd 04 Dekoder zablokowany” „Błąd 09 Problem z kartą” „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”
|
- Należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
|
„Dekoder dodatkowy Multiroom został zablokowany. Włóż kartę z dekodera głównego o numerze <numer karty>”
|
- Należy umieścić odpowiednią kartę z dekodera głównego w dekoderze Multiroom, a dekoder Multiroom w dalszym ciągu jest zablokowany, należy wykonać poniższe czynności:
- zweryfikować, czy w menu wyświetla się numer karty - sprawdzić moc i jakość sygnału - przywrócić ustawienia fabryczne
- Jeżeli powyższe czynności nie przywrócą prawidłowego funkcjonowania dekodera, należy skontaktować z infolinią Polsat Box.
|
Podstawowe komunikaty na dekoderach:
polsat box 4K
polsat box 4k lite
EVOBOX PVR
EVOBOX HD
EVOBOX LITE
Komunikat dekodera
|
Rozwiązanie
|
„Brak sygnału” „Szukam sygnału” „Zwarcie LNB”
|
- Sprawdzić poziom sygnału w menu oraz czy przewód antenowy jest do dekodera prawidłowo podłączony.
- Reset zasilania (odłącz i podłącz dekoder do prądu).
- Jeżeli jest to możliwe, należy sprawdzić sygnał antenowy poprzez podłączenie kabla do innego dekodera.
- Należy sprawdzić ustawienia anteny. Jeżeli jest to konieczne wezwać fachowca.
|
„Sprawdź instalację karty w dekoderze błąd karty (02)”
|
- Należy sprawdzić czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera. oraz czy w menu dekodera widoczny jest prawidłowy numer karty.
- Wykonać reset zasilania dekodera (odłączenie
i podłączenia do prądu).
- Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
|
„Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”
|
- Należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
|
„Błąd 11”
|
- Należy przywrócić ustawienia domyślne. Jeżeli przywrócenie ustawień domyślnych nie rozwiązuje sytuacji, należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
|
„Błąd 14”
|
- Należy zrestartować dekoder odłączając go od prądu i podłączyć z powrotem.
- Należy przywrócić ustawienia domyślne
- W przypadku dalszych problemów należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
|
„Dekoder Dodatkowy Multiroom został zablokowany. Nie wykryto w sieci LAN dekodera głównego. Sprawdź połączenie sieciowe z dekoderem głównym.”
|
- Należy ponownie połączyć dekoder główny i multiroom z tą samą siecią (ten sam router) lub sprawdzić połączenie dekoderów za pośrednictwem kabla Ethernet (odłączyć i podłączyć dekodery jeszcze raz, sprawdzić czy kabel Ethernet nie jest uszkodzony), po wykonaniu tej czynności dekoder multiroom odblokuje się automatycznie.
- Jeżeli powyższe czynności nie przywrócą prawidłowego funkcjonowania dekodera, należy skontaktować z infolinią Polsat Box.
|