Warunkiem wyświetlania się komunikatów z dekodera, jest prawidłowe podłączenie dekodera do telewizora.
Podstawowe komunikaty na dekoderach:
Mini HD 2000 HD 3000 HD 5000 HD 5500S HD 6000 PVR HD 7000
Komunikat dekodera
Rozwiązanie
Brak sygnału Szukam sygnału Zwarcie LNB
Sprawdzić poziom sygnału w menu oraz czy przewód antenowy jest do dekodera prawidłowo podłączony.
Reset zasilania (odłącz i podłącz dekoder do prądu).
Jeżeli jest to możliwe, należy sprawdzić sygnał antenowy poprzez podłączenie kabla do innego dekodera.
Należy sprawdzić ustawienia anteny. Jeżeli jest to konieczne wezwać fachowca.
Błąd 01 Problem z kartą Błąd 02 Problem z kartą Błąd 05 Problem z kartą Błąd 06 Problem z kartą Błąd 07 Problem z kartą Błąd 08 Problem z kartą
Należy sprawdzić czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera oraz czy w menu dekodera widoczny jest prawidłowy numer karty.
Wykonać reset zasilania dekodera (odłączenie i podłączenia do prądu).
Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
Błąd 03 Problem z kartą Błąd 04 Dekoder zablokowany Błąd 09 Problem z kartą Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie
Należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
Dekoder dodatkowy Multiroom został zablokowany. Włóż kartę z dekodera głównego o numerze <numer karty>
Należy umieścić odpowiednią kartę z dekodera głównego w dekoderze Multiroom, a dekoder Multiroom w dalszym ciągu jest zablokowany, należy wykonać poniższe czynności: - zweryfikować, czy w menu wyświetla się numer karty - sprawdzić moc i jakość sygnału - przywrócić ustawienia fabryczne
Jeżeli powyższe czynności nie przywrócą prawidłowego funkcjonowania dekodera, należy skontaktować z infolinią Polsat Box.
Podstawowe komunikaty na dekoderach:
polsat box 4K polsat box 4k lite EVOBOX PVR EVOBOX HD EVOBOX LITE polsat soundbox 4K
Komunikat dekodera
Rozwiązanie
Brak sygnału Szukam sygnału Zwarcie LNB
Sprawdzić poziom sygnału w menu oraz czy przewód antenowy jest do dekodera prawidłowo podłączony.
Reset zasilania (odłącz i podłącz dekoder do prądu).
Jeżeli jest to możliwe, należy sprawdzić sygnał antenowy poprzez podłączenie kabla do innego dekodera.
Należy sprawdzić ustawienia anteny. Jeżeli jest to konieczne wezwać fachowca.
Sprawdź instalację karty w dekoderzebłąd karty (02)
Należy sprawdzić czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera. oraz czy w menu dekodera widoczny jest prawidłowy numer karty.
Wykonać reset zasilania dekodera (odłączenie i podłączenia do prądu).
Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
E600,
E016,
Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie
Wymagana aktywacja dekodera
Należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
Błąd 11
Należy przywrócić ustawienia domyślne. Jeżeli przywrócenie ustawień domyślnych nie rozwiązuje sytuacji, należy ustawić dekoder na kanale nr 1 Polsat oraz zalogować się do iPolsat Box oraz ponowić uprawnienia lub skontaktować się w tym celu z infolinią Polsat Box.
Błąd 14
E106
Należy zrestartować dekoder odłączając go od prądu i podłączyć z powrotem.
Należy przywrócić ustawienia domyślne
W przypadku dalszych problemów należy udać się wraz z sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
E033
E162-0
BŁĄD ŁADOWANIA OBRAZU IFCP, PROSZĘ CZEKAĆ
Należy wykonać reset zasilania.
Dekoder Dodatkowy Multiroom został zablokowany. Nie wykryto w sieci LAN dekodera głównego. Sprawdź połączenie sieciowe z dekoderem głównym.
Należy ponownie połączyć dekoder główny i multiroom z tą samą siecią (ten sam router) lub sprawdzić połączenie dekoderów za pośrednictwem kabla Ethernet (odłączyć i podłączyć dekodery jeszcze raz, sprawdzić czy kabel Ethernet nie jest uszkodzony), po wykonaniu tej czynności dekoder multiroom odblokuje się automatycznie.
Jeżeli powyższe czynności nie przywrócą prawidłowego funkcjonowania dekodera, należy skontaktować z infolinią Polsat Box.
Film instruktażowy - Błąd 01 Problem z kartą:Film instruktażowy - Błąd 09 i Błąd 11 Problem z kartą:Film instruktażowy - Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie:
Film instruktażowy - Dekoder dodatkowy Multiroom został zablokowany: